"Dlaczego niektórzy ludzie prawie zawsze osiągają sukces w biznesie?"

Drogi czytelniku,

42 lata temu, na jednym z warszawskich osiedli urodziło się dwóch młodych, silnych i zdrowych chłopców.

Bawili się razem, grali w piłkę, a w szkole siedzieli w jednej ławce. Uczyli się przeciętnie, ale byli najlepszymi przyjaciółmi.

Po ukończeniu szkoły zawodowej, mieli w życiu jeden cel ...założyć własną firmę i nigdy nie martwić się o jutro.

...Dziś, każdy z nich prowadzi swój interes.

I nadal mieszkają w Warszawie.

Jeden z nich, ma skromne - 2 pokojowe mieszkanie na Woli, a drugi 160 metrowy apartament w ścisłym centrum.

Pierwszy ma mały sklep, który balansuje na granicy bankructwa, a drugi zatrudnia 54 osoby.

Pytanie brzmi co ich odróżnia?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego niektórzy ludzie prawie zawsze osiągają sukces w biznesie, gdy inni mają z tym problem? Nie zawsze rodzina, wykształcenie, czy miejsce urodzenia decyduje o sukcesie. Czasami ludzie naprawdę są gotowi poświęcić wiele, aby osiągnąć sukces, ale i tak nie mają wyników.

Różnicą jest niewielka ...to wiedza, oraz jej umiejętność wykorzystania.

I dlatego piszę do Ciebie ten list, bo mogę dać Ci bardzo rzadką i specjalistyczną wiedzę, która pomoże Ci rozkręcić dowolny biznes.

Copywriting MasterClass

To co chcę Ci przekazać jest warte miliony. Dobrym przykładem jest tutaj zagraniczna firma Agora Publishing (nie mylić z polską Agorą). Firma 10 lat temu opracowała model, który przynosi jej 300 mln dolarów rocznie.

Model Agory jest bardzo prosty. Firma pisze nieziemsko skuteczne oferty – w różnych niszach i rynkach – sprzedając głównie ebooki i szkolenia. Następnie oferty są reklamowane za pomocą Facebooka, AdWords i innych kanałów dystrybucji.

Model jest na tyle skuteczny, że firma generuje 300 mln dolarów przychodu (rok w rok).

Oczywiście ich model jest na tyle dobry, że może być wykorzystywany w ecommerce, usługach, czy w infobiznesie.

Ze względy na ich piekielne oferty:

  • firma narzuca ogromne marże, przy niskich kosztach
  • właściciel spółki może zarabiać kokosy, z dowolnego miejsca na świecie
  • a otwarcie kolejnego biznesu kosztuje mniej niż 1000 dolarów.

Osobiście testuje model Agory od 8 lat.

Pierwsze próby przyniosły mi milion złotych w rok, a byłem wtedy spłukany.

Ale czym wiedza w Copywriting MasterClass odróżnia
się od moich poprzednich kursów?

Odpowiedź jest prosta...

Copywriting MasterClass to nie tylko dobrze napisane oferty. To przede wszystkim... odpowiednia strategia. Myślę, że dzięki odpowiedniej strategii możesz pokonać dowolną konkurencje na rynku.

Kilka miesięcy temu otwarłem kolejny biznes oparty o model Agory. Zainwestowałem w niego mniej, niż tysiąc złotych. Tylko w pierwszym miesiącu przyniósł 5.5 tysiąca zysku.

Kluczem jest tu ...świetna oferta. Ruch możesz kupić w dowolnym medium reklamowym. Jednak bez dobrej oferty, nic nie zadziałasz! Dosłownie nic...

Dlatego postanowiłem 50 moich klientów nauczyć tego co wiem na temat ofert, reklam i mailingów. Bo w ten sposób mogą sami sobie generować zysk.

To zarabia większe pieniądze niż Bitcoin...

W zeszłym tygodniu zainwestowałem 5 tysięcy w Bitcoina (na próbę). Zarobiłem na nim 1640 zł (sporo ryzykując). Kryptowaluty ciągle są nieregulowanym i nieprzewidywalnym rynkiem.

Tymczasem, inwestując 5 tysięcy jestem w stanie rozkręcić biznes, który po miesiącu przynosi mi od 5-10 tysięcy miesięcznie.

Żadna giełda, kryptowaluty, czy złoto nie daje takiego zwrotu z inwestycji.

Teraz pewnie się zastanawiasz...

Skoro ten model jest taki dobry, to
dlaczego się nim dzielisz?

Odpowiedź jest prosta. Bo mam ograniczone moce przerobowe. Nie ma takiej możliwości, abym wszedł we wszystkie rynki.

Ponadto, codziennie widzę tyle okazji biznesowych, że nie obawiam się o przyszłość.

W takim razie …

Co znajduje się w kursie Copywriting
MasterClass?

Tydzień 1

  • dlaczego najlepiej zarabiające firmy są stabilne i nie boją się konkurencji. Bez tego nigdy nie prześcigniesz konkurentów.
  • najważniejsza rzecz jaką robi każda armia, aby przygotować plan ataku lub obrony. Stosuj się do tej zasady, a będziesz wiedział jak wygrać na rynku.
  • 6 prostych narzędzi, które odkryją przed Tobą strategię konkurencji – używaj ich, a będziesz wiedział o konkurencji wszystko.
  • dlaczego warto porównać się z konkurencją i jak to zrobić, aby poznać ich słabe punkty.
  • jak „złamać” normy branżowe, odskoczyć konkurencji i zyskać stałą przewagę (już nigdy nie będziesz musiał konkurować).
  • zasada NUMER JEDEN, którą musisz przestrzegać, aby klienci pokochali Twoje produkty lub usługi i wybierali Ciebie.
  • metoda, dzięki której firma na skraju bankructwa w ciągu 2 lat stała się światowym liderem (zastosuj to i użyj w każdej kampanii).

Tydzień 2

  • narzędzia, które natychmiast ułatwią Ci pisanie oferty. Działają na zasadzie „kopiuj-wklej”.
  • zrób „to” dobrze, a Twoja sprzedaż może wzrosnąć o 1800%! (to najważniejsza rzecz w ofercie).
  • jak wejść do głowy potencjalnego klienta, zrozumieć co myśli i przedstawić mu produkt.
  • co „naprawdę” trzeba napisać w ofercie, aby klienci podjęli decyzję zakupową (istnieje kilka niezwykle istotnych szczegółów)
  • jak w jasny i klarowny sposób przekazać wartość produktu i usługi, aby klienci nie podejmowali decyzji na podstawie ceny.
  • dlaczego niektórzy w ciągu dnia pozyskują 10 razy więcej klientów, niż Ty w ciągu roku (i jak robić dokładnie to samo).
  • co należy umieścić w ofercie, aby sprzedawać klientom, którzy nigdy o Tobie nie słyszeli (ten sekret używam, aby pozyskiwać klientów z Facebooka).
  • potężna tajemnica tworzenia ofert, które sprzedają przez 24/7/365. Od teraz zaczniesz zarabiać pieniądze nawet, gdy będziesz spał.

Tydzień 3

  • dlaczego większość ludzi zaczyna z czasem ignorować Twoje maile i jak ich zmusić do czytania każdej wiadomości.
  • nie liczy się ile masz maili w bazie, ale jaką masz relację z listą. Zobaczysz jak zarobiłem 73 tysiące wysyłają maila do tysiąca osób.
  • tajna „3 stopniowa” formuła pisania wiadomości, po których wpada sprzedaż (dzięki tej metodzie możesz wysyłać codziennie maile, bez obawy że klienci przestaną czytać)
  • kiedy najlepiej wysyłać maile, aby podnieść otwieralność i klikalność.
  • jak robić krótkie kampanie mailowe, które generują ponadprzeciętny zysk. W zeszłym miesiącu 4 moje maile wygenerowały zysk na poziomie 50 tysięcy.
  • hollywoodzka metoda, dzięki której ludzie wyczekują na każdy email (używana w najlepszych serialach na świecie).

Tydzień 4

  • błąd, który popełniają nawet „eksperci” przez który tracisz mnóstwo klientów z reklamy (popraw 3-4 słowa w reklamie, a zwiększysz skuteczność reklamy).
  • jak napisać reklamę AdWords, aby uzyskać CTR powyżej 4%. Dzięki czemu Twoja reklama pojawi się wyżej w wynikach i częściej.
  • słowa jakie należy umieścić w reklamie, aby przyciągnąć klientów konkurencji.
  • 10 najważniejszych trików reklamowych jakie stosują najwięksi reklamodawcy, aby łapać gałki oczne klientów.
  • gwarantowany sposób, aby obciąć koszty reklamy o 25%. Stosuje go u każdego klienta prywatnego.

Tydzień 5

  • sekret „Davida Ogilvy”, który pozwolił mu zdobyć największych klientów na rynku. Dzięki niemu prezentacja okazała się zbędna.
  • jak pisać artykuły na bloga, aby uzyskać darmowy ruch z wyszukiwarki, obniżyć wskaźnik odrzuceń i zwiększyć sprzedaż.
  • czym są strony presell, jak je tworzyć i dlaczego są takie ważne. Ta metoda może poprawić Twoją sprzedaż 5-krotnie!
  • tajemnice „split testów”, które stosują największe agencje na świecie. Ogilvy uważał, że ludzie, którzy ignorują badania, są tak niebezpieczni jak generałowie, którzy ignorują dekodowanie sygnałów wroga. Nigdy nie zaprzestawaj testów, a twoja reklama nigdy nie przestanie być coraz lepsza.”
  • moje prywatne badania i wyniki, które przeprowadziłem na 2.5 mln odwiedzin (masz pewność, że są wiarygodne).

Tydzień 6

  • przykłady najlepszych i najskuteczniejszych ofert (staną się dla Ciebie pewną inspiracją).
  • poświęć 15 minut na wprowadzenie tych zmian, a Twoja natychmiast przyniesie więcej pieniędzy.
  • jak natychmiast unikać typowych błędów, które niszczą sprzedaż. Większość ludzi sabotuje sprzedaż, nie mając pojęcia dlaczego.
  • narzędzie z jakiego korzystają wszyscy zawodowi „copywriterzy”, które skraca czas pisania o połowę i zwiększa kreatywność 300%.
  • co musisz wiedzieć, aby stworzyć ofertę zarabiającą powyżej 100 tysięcy rocznie. Moja najlepsza oferta zarabiała 250 tys/ miesięcznie.
  • I wiele więcej!

Plus, otrzymujesz 3 dowolne bonusy (sam decydujesz)!

Każdy kocha otrzymać coś gratis. Dlatego postanowiłem, że możesz wybrać 3 dowolne moje kursy zupełnie ZA DARMO. Wartość poszczególnych bonusów przekracza wartość kursu.

Oto co możesz wybrać

KURS INFO BIZNES (wartość 997 zł)

Tydzień 1

  • poznasz lejek sprzedażowy zarabiający 1 mln dolarów miesięcznie. Paradoksalnie jest prosty do skopiowania.
  • 5 produktów jakie musisz mieć w biznesie. One decydują o potencjalnie firmy.
  • co zrobić z ludźmi, którzy nie kupują produktu od razu. Zobaczysz jak łatwo przekonać ich do zakupu.
  • dlaczego nazwa produktu gra kluczową rolę w procesie sprzedaży, oraz jak nazwać produkt, aby sam się sprzedawał.

Tydzień 2

  • jak przygotować darmowe materiały, aby klienci rzucili się na płatne.
  • czym jest produkt flagowy, ile powinien kosztować i co konkretnie ma się w nim znajdować.
  • poznasz produkt „kroplówkowy”, który zapewni Ci przez kilka miesięcy dochód pasywny i ustabilizuje Twój biznes.
  • prosty trick, aby podnieść 100 razy cenę produktu i znaleźć na niego nabywców.
  • jak zorganizować i sprzedać szkolenie stacjonarne, aby mieć zawsze pełną salę.

Tydzień 3

  • skąd wziąć pieniądze na płatną promocję webinaru. Dzięki temu nie zapłacisz ani grosza, a uzyskasz darmowy ruch.
  • jak uruchomić pierwszy i najprostszy system sprzedaży, dzięki któremu zaczniesz pozyskiwać pierwszych klientów.
  • czym jest upsell, oraz jak stworzyć ofertę upsellową. Ten system zwiększy twoje wpływy o min. 30%
  • jak zdobyć i przekonać najbogatszych klientów na rynku, aby od Ciebie kupili.

Tydzień 4

  • 3 strony jakie potrzebujesz w swoim biznesie, aby ruszyć z miejsca.
  • dlaczego nie musisz być osobą techniczną, aby ruszyć z miejsca. Nie jestem programistą i nigdy nie byłem, a biznes prowadzę 8 rok.
  • skąd wziąć wszystkie potrzebne strony i jak łatwo je edytować.
  • zobaczysz jak stworzyć kampanie marketingowe na całkowitym autopilocie.
  • pokażę Ci proste reguły automatyzacji, które zrobią wszystko za Ciebie.

Tydzień 5

  • dlaczego nie należy odsyłać klientów z facebooka na stronę squeeze page.
  • jak stargetować reklamowy na facebooku, aby trafić w idealnych klientów.
  • 3 kampanie reklamowe jakie musisz uruchomić jednocześnie, aby koszt pozyskania klienta był minimalny (w porównaniu z tym co zarobisz).
  • jak reaktywować klientów, którzy przestali kupować i zarobić na nich najwięcej.

KURS TOPTEACHER (wartość 997 zł)

Tydzień 1

  • 7 etapowa formuła, która pozwala przejść z pomysłu do wymarzonego stylu życia.
  • określisz ilu klientów i ile pieniędzy potrzebujesz, aby pracować stosunkowo krótko do wyników finansowych o jakich marzysz.
  • Omówimy 7 modeli sprzedażowych, a Ty wybierzesz ten w którym czujesz się najlepiej.
  • poznasz pytania jakie zadawali uczestnicy kursu, oraz moje odpowiedzi.

Tydzień 2

  • najszybszy sposób, aby czerpać zyski z biznesu consultingowego. Jeśli masz komputer i skype to masz wszystko aby zostać konsultantem.
  • pokażę Ci jak pomagać klientom, nawet jeśli nie czujesz się na siłach.
  • jak robić grupowe coachingi i zarabiać 20 tysięcy miesięcznie pracując na pół etatu.
  • skąd brać treści do coachingów grupowych i co uczyć.
  • co umieścić w produktach fixed term membership site, aby klienci co miesiąc płacili Ci pieniądze, a Twoje zyski ciągle rosły.
  • zobaczysz jak zarabiać na mastermindach. Ten model nie wymaga od Ciebie przygotowania ani jednej prezentacji (i nawet się nie zmęczysz).
  • objaśnię Ci jak zdobywam klientów, którzy płacą mi po 25 tysięcy za usługę. W tym modelu najszybciej przekonuje się klienta do zakupu.
  • chcesz mieć udziały w innych firmach? Mam aktualnie udziały w 2 innych firmach (niezależnych ode mnie. Średni roczny zysk wynosi 70 tysięcy. Przy czym pracuję przy tych biznesach tydzień w roku).

Tydzień 3

  • czym jest soft selling i dlaczego klienci bogaci uwielbiają ten system sprzedaży.
  • dlaczego trzeba przeprowadzić 3 różne kampanie, aby pozyskać maksymalną ilość klientów
  • jak stworzyć wideo ofertę, która werbuje nowych klientów.
  • czym jest technika pustego maila i dlaczego tak dobrze działa?

Tydzień 4

  • czym jest BIG IDEA i jak ją odnaleźć we własnym produkcie (ten sekret używał David Ogilvy w swoich reklamach).
  • jak pozycjonować się na rynku, aby najbogatsi klienci sami do Ciebie przychodzili.
  • ustawimy cały system generujący sprzedaż. Pokażę Ci co oczekują najbogatsi klienci i jak ich zdobyć.

Tydzień 5

  • zobaczysz jak tanio pozyskiwać klientów offline wykorzystując starą szkołę „direct maili”.
  • nauczę Cię jak zdobyć najlepszych klientów z płatnej reklamy na Facebooku.

Tydzień 6

  • jak wykorzystać NLP i technikę lustra, aby klienci błagali Cię o sprzedaż coachingu lub usług.
  • czym są tzw. „dni szansy” i jak je wykorzystać do sprzedaży drogich produktów lub usług.
  • na czym polega technika „demonstracja mocy” i dlaczego najbogatsi klienci oczekują, abyś sprzedawał im w taki sposób.

KURS OSTATECZNY PLAN WOLNOŚCI (wartość 997 zł)

MODUŁ 1

  • 4 stopniowa formuła budowania każdego biznesu informacyjnego. Ten schemat decyduje o Twoich późniejszych zyskach.
  • dlaczego dla klienta nie liczy się tylko TREŚĆ i WIEDZA oraz jak przenieść swoje produkty na wyższy poziom.
  • co decyduje o tym, że klient kupuje 5,10 czy 15 produktów zamiast jednego? Jeśli nie masz tego składnika w swoich produktach — PRZEGRAŁEŚ!
  • wykorzystaj psychologię ludzką i naturalną potrzebę przynależności człowieka, aby scementować klientów z Twoją firmą. Dzięki temu, na każdym pojedynczym kliencie, zarobisz ZNACZNIE więcej.
  • unikaj tego 1 słowa, które jest nagminnie powtarzane, a którym nieświadomie niszczysz swój status eksperta.
  • ZASADY i nakazy jakimi należy się kierować, aby przyciągać jak najwięcej pieniędzy z rynku.
  • jak wykorzystać przyzwyczajenia konsumenckie klientów, aby sprzedać im jak najwięcej, w jak najkrótszym czasie. Prawie KAŻDY ignoruje ten fakt i traci 30% dochodu.
  • 2 krytyczne punkty, które ma każdy biznes i jak je przeskoczyć, aby pobudzić klientów do kupowania Twojej wiedzy.
  • jak znaleźć i wypromować swoich „apostołów”, którzy będą nieść w świat dobrą nowinę o Twojej firmie. Ten sekret wykorzystuje między innymi Disney.
  • W jaki sposób znaleźć niszę w której bez problemu będziesz mógł sprzedawać produkty i usługi oraz czerpać z niej profity przez lata.
  • prosty sposób, aby poradzić sobie z ogólnoświatowym kryzysem finansowym i czerpać znacznie więcej pieniędzy niż konkurencja (nawet jeśli kupują więcej reklam).
  • jak prezentować wiedzę, aby idealnie pasowała do potrzeb klientów.
  • jeśli powiesz klientom zbyt dużo — wbrew pozorom nie będą bardziej zadowoleni.

MODUŁ II

  • co zrobić zanim wypuścisz produkt na rynek, aby mieć pewność, że się sprzeda i nie stracisz czasu i pieniędzy.
  • 5 zasad, którymi trzeba się kierować przy tworzeniu produktów informacyjnych. Bez tego Twoje produkty będą niezauważalne.
  • jak stworzyć tytuł swojej książki i co musi w nim być, aby sprzedać książkę bez zbędnego marketingu.
  • najskuteczniejszy system tworzenia drabiny produktów, aby klienci chcieli się po niej wspinać i kupować tzw. „backend”. Ten system wykorzystują najczęściej duże wydawnictwa i ogromne korporacje (np. ludzie od książki The Secret).
  • produkt, którego z pewnością nie masz na składzie, a który pomaga sprzedawać. Największa firma odchudzająca Weight Loss Watchers wykorzystała ten typ produktu, aby rozwinąć swoją sprzedaż.
  • jak przygotować produkt STARTOWY i ZAPLECZOWY, aby klienci skusili się na coś tańszego, a potem i tak kupili produkt, na którym zarabia się najwięcej.
  • co odróżnia produkt FLAGOWY od STARTOWEGO i dlaczego STARTOWY nie powinien mieć tych samych informacji co flagowy.
  • szybki sposób na sprzedanie tego samego produktu po wyższej cenie.
  • sposób, który działa niemal od razu.
  • 3 zaskakujące rodzaje produktów, o których nie wie 99,9% trenerów, a które są dobrze postrzegane przez klientów i potrafią natychmiast pompować pieniądze do firmy.
  • jedno słowo, które powinieneś użyć przy promowaniu produktu, aby zwiększyć jego sprzedaż.

MODUŁ 3

  • gdzie szukać osoby zainteresowane kupowanie wiedzy i produktów jakie sprzedajesz. Większość osób patrzy tylko na koszty, a to odbija się na sprzedaży.
  • kluczowe czynniki jakie musisz wziąć pod uwagę, zanim zaczniesz budować listę adresową. Jeśli pominiesz ten krok zbudujesz listę, która nie będzie kupować i wszystko zaczniesz od początku.
  • jak zaprojektować reklamę, aby odstraszyć niewłaściwe osoby, które i tak nic od Ciebie nie kupią. Tylko co 3 osoba, do której się reklamujesz, ma możliwości kupienia Twojego produktu.
  • w jaki sposób liczyć swoje koszty za budowanie listy adresowej. Większość ludzi patrzy na złe dane i rezygnuje z reklamy. Tymczasem najlepsi patrzą na inne wskaźniki i tym samym inwestują więcej (bogaci się bogacą).
  • dlaczego nie ma czegoś takiego jak „darmowe budowanie listy”?
  • pokażę Ci jak nie płacić za budowanie listy adresowej, ale te podejście wymaga początkowych inwestycji (niedużych).
  • oto sekret dlaczego niektóre, małe firmy, przy 10 razy mniejszych inwestycjach, zarabiają lepiej na swoich leadach niż duże.
  • różne kategorie LEADÓW i ich psychologia. Znając podejście Twoich przyszłych klientów do kupowania i uczenia, będziesz w stanie więcej na nich zarobić.
  • różnice w sprzedaży dla klientów mających małe zarobki oraz dla tych, którzy zarabiają dużo. Klienci klasy premium wymagają, aby w produktach znajdowały się inne rzeczy (na szczęście łatwo im to dać).
  • w jakim wieku szukać klientów? Wiek ma tutaj znaczenie i od niego zależy ile będziesz zarabiał.
  • MECHANIKA budowania listy adresowej. Oto lista pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć zanim wydasz złotówkę na reklamę.
  • różne modele online i offline zdobywania klientów. Zobaczysz, który model jest najlepszy i zabezpiecza przed ucieczką listy do konkurencji.
  • sekret Disneya, dzięki któremu Twoi najlepsi klienci zostaną w firmie i nie będą wyciekać do Twojej konkurencji (nawet jeśli mają ich na liście).
  • 2 sposoby, aby zrobić DNI WIELKIEJ WYPŁATY, czyli momenty, w których następują prawdziwe żniwa w infobiznesie.

 

MODUŁ 4

  • w jaki sposób przygotowywać seminaria i imprezy cykliczne, aby Twoi klienci chcieli się na nich pojawić.
  • prosty sposób, aby wyrobić w klientach nawyk przychodzenia na szkolenia i seminaria. Dzięki temu Twoja lista będzie wyczekiwała na kolejne spotkanie.
  • jak zarobić dodatkowe pieniądze na klientach, którzy i tak przychodzą na seminaria. Metoda jest prosta jak drut, a daje 25% więcej dochodów.
  • jak znaleźć idealny moment podczas swojej prezentacji, aby klientom sprzedać ze sceny. Ten sposób jest świetny do sprzedaży BARDZO drogich produktów. Na tym można zarobić więcej niż na całym szkoleniu.
  • co zrobić jeśli Twoi najlepsi klienci nie przychodzą na seminaria? Jak ich zachęcić, aby pojawili się na najważniejszej imprezie w roku.
  • GŁÓWNE ZASADY i NAKAZY, jakimi trzeba się kierować, aby zachęcić ludzi do Twoich seminariów. W ten sposób marketing staje się zbędny.
  • głupi, ale prosty SPOSÓB, aby dać klientom powód do pojawienia się na Twoim seminarium.
  • 3 FAZY jakie powinna mieć kampania promująca seminarium. Dzięki temu zbierzesz bardzo dużą publiczność i przy okazji sporo na tym zarobisz.
  • kiedy jest idealny moment, aby sprzedać nagranie DVD Twojego seminarium. Większość osób popełnia tutaj KARYGODNY błąd. Na płytach DVD da się zarobić więcej niż na całym szkoleniu na żywo (jeśli wiesz kiedy promować płyty).

MODUŁ 5

  • podstawowe zasady w sprzedaży coachingów i konsultacji. Dzięki temu klienci będą bardziej zadowoleni, a Ty nie będziesz miał statusu sługusa tylko eksperta.
  • zobaczysz różne sposoby coachingu, na różnych poziomach, aby sprostać oczekiwaniom jakie ma każdy klient
  • pokażę Ci różne sposoby rozliczania grup coachingów czy konsultingu.
  • nauczysz się prowadzić mastermindy dające klientom bardzo szybkie wyniki, a Tobie bardzo wysokie profity (nawet 10 tysięcy od klienta).
  • prosty sposób, aby uzależnić najlepszych klientów od Twojej pomocy. W ten sposób klient ma najwyższej jakości usługi, wiedzę i wyniki, a Ty masz ciągłe profity.

MODUŁ 6

  • jaką wziąć cenę za swój produkt startowy, aby jak największą grupę nowych klientów przekonwertować. Nie wszystkie ceny się nadają.
  • jak ustalać cenę za produkty backendowe, dzięki czemu będziesz miał znacznie bardziej rentowny biznes.
  • ile brać pieniędzy za konkretny produkt, aby mieć pewność, że do niego nie dopłacisz (wraz z kosztami promocji produktu).
  • 3 sposoby prezentacji ceny, aby nawet wysoka cena za produkt wydawała się niska. W ten sposób klienci będą skłonni płacić więcej oraz nie spadnie Ci sprzedaż jeśli zwiększysz swoje ceny.
  • prosty „trick” copywriterski, dzięki któremu będziesz sprzedawał podobny produkt do konkurencji ale po znacznie wyższej cenie.
  • jak przed wypuszczeniem na rynek sprawdzić czy cena za produkt jest odpowiednia. Trzeba trafić w popyt i podaż, aby ustawić idealną cenę.
  • ZASADY i nakazy jakimi należy się kierować prezentując cenę. Stosując się do tych wytycznych masz pewność, że Twoja cena nie będzie przerażać klientów.

MODUŁ 7

  • zestaw czynników i wytycznych pomagających sprzedawać na rynku. Dzięki tej metodzie będziesz pracował mniej, a sprzedawał więcej.
  • sekret Tonego Robbinsa, pozwalający mu sprzedawać na grube miliony. Korzystając z tego sekretu staniesz się legendą na rynku.
  • jak wykorzystać krytykę hejterów na swoją korzyść. Oni nie będą mieli pojęcia, że robią Ci tylko i wyłącznie darmową reklamę.
  • co umieścić w ofercie, aby zwiększyć zainteresowanie rynku, ale przy okazji budować potężne pożądanie!
  • skuteczny sposób projektowania systemu sprzedaży, aby od razu wyławiać grube ryby i nie zadawać się z płotkami.
  • głupi błąd, który jest nagminne powtarzany i niszczy sprzedaż od samego początku. Jeśli nie chcesz być postrzegany jako oszust lepiej tego nie rób!

MODUŁ 8

  • jak sprzedawać i promować produkty za pomocą PPC. Płatna reklama jest poważną dźwignią dla każdego biznesu i jej wykorzystywanie daje ogromną przewagę rynkową.
  • odkryjesz jak promować swój infobiznes za pomocą AdWords, nawet jeśli do tej pory miałeś problemy z zatwierdzaniem reklam.
  • sekrety reklamy Facebook Ads, dzięki którym Twoja reklama będzie bardziej widoczna i zacznie ściągać najlepszych klientów z rynku.
  • jak przygotować tzw. PRODUCT LAUNCH i na czym polega. Mój najkrótszy product launch zarobił 56 tysięcy w 3h. Metoda jest tak dobra, że korzysta z niej nagminnie Apple. Idealnie pasuje do sprzedaży produktów informacyjnych.

KURS MILLION DOLLAR MAN (wartość 997 zł)

Chcesz przekonać klienta do zakupu zanim zobaczy ofertę? Tego nauczysz się w kursie Million Dolar Man. Zobaczysz jak tworzyć oferty, skrypty nagrań i przygotować kampanie internetowe. Wejdziesz ze swoim copywritingiem na zupełnie inny poziom.

KURS EVERGREEN (wartość 997 zł)

Na tym kursie demonstruje jak dokładnie ustawić lejek sprzedażowy, który pozyskuje od razu klientów z reklamy. Ten kurs jest odpowiednii dla początkujących infomarketerów, ale również właścicieli sklepów internetowych. Brak ruchu, brak reklamy, brak klientów to zawsze jest poważny problem, który rozwiązuje ten jeden kurs. Pokażę Ci jak wdrożyć cały lejek od początku do końca.

KURS WEBINARPITCH (wartość 597 zł)

Wiesz ile potrzeba czasu, aby postawić swój biznes? Wystarczy 28 dni. Skorzystaj z mojego sposobu na prowadzenie webinarów, a zarobisz mnóstwo pieniędzy. Mój prywatny klient zarabia na tym ponad 2 mln rocznie.

Wszystko fajnie, ale jaki jest koszt
uczestnictwa w takim programie?

Nie oszukujmy się. Takie rzeczy nie są tanie. To raczej forma inwestycji.

Coś Ci pokażę (spójrz na screen)

W jedno popołudnie napisałem ofertę książki, która kosztuje 47 zł. Następnie uruchomiłem reklamę na Facebooku. Jak widać wydaliśmy prawie 97 tysięcy na reklamę. To całkiem sporo. I sprzedaliśmy 3425 sztuk. Zysk przekroczył 64 tys.

Teraz najlepsza część. Celem kampanii nie jest sprzedaż książki! Książka ma tylko nam skasować koszty reklamy. Tym sposobem powiększyliśmy bazę o 15 tysięcy czytelników i około 550 klientów (którzy wydali 12 tysięcy od osoby).

Wiem co sobie myślisz ...raczej takich efektów nie osiągniesz. No dobra, ale gdybyś tak zrobił chociaż 10% tego? Byłbyś zadowolony? (to jakieś 660 tysięcy w rok). To jest właśnie magia copywritingu. Dlatego przygotowanie dobrej oferty nie jest tanie. Bo nawet kosmiczna cena i tak szybko się zwraca.

Moja stawka za napisanie oferty wynosi 25 000 zł. Pomimo zaporowych ceny, jak widzisz inwestycja daje paskudnie dobre ROI. Ale nie martw się. Za moją pomoc nie zapłacisz nawet 9,999 zł. Bo wiem, że możesz w tym momencie nie mieć takich pieniędzy. Sam byłem początkujący więc wiem, że na początku każdy grosz się liczy.

Dlatego możesz wejść do mojej klasy za jedyne 995 zł. Czyli ułamek pełnej kwoty.

W tej cenie otrzymujesz:

  • niezbędną wiedzę, aby napisać ofertę
  • oraz moją osobistą pomoc przy jej wykończeniu.

I nie obawiaj się. Bo po przejściu kursu, w dowolnym dla Ciebie momencie, możesz wysłać mi swoją ofertę i popracujemy nad nią razem.

Umowa stoi?

Ponadto, chroni Cię …

Guarantee Box icon-style-21

30 Dniowa Gwarancja Zadowolenia

U mnie, nie kupujesz kota w worku. Masz pełny miesiąc, aby przejrzeć kurs i zdecydować, czy jest dla Ciebie.

Następnie staną się dwie rzeczy:

a) pokochasz ten materiał i za 6 tygodni zaczniesz generować zysk, ze swojej oferty

b) napiszesz mi, że kurs nie jest dla Ciebie.

Wtedy zwrócę Ci wszystkie zainwestowane pieniądze, bez pytań i żalu. Napisz na kontakt@adriankolodziej.com i podaj numer konta. Otrzymasz pieniądze, bez zbędnych pytań.

Oto co musisz zrobić, żeby zamówić:

Czy jesteś gotowy, aby czerpać zyski z dobrej oferty?

Nie czekaj. Zamów już dziś, ponieważ ilość miejsc jest ograniczona do 50.

Szczerze mówiąc, to najlepszy kurs o copywritingu jaki widziałem, więc nie musisz się obawiać. Ta inwestycja bardzo szybko się zwróci. A z wiedzy będziesz korzystał przez lata.

Oferta wygasa za...

Zostało jeszcze 50 3 miejsca...

Wersja Platynowa - KURS + Pomoc przy napisaniu oferty

9,999 zł 995 zł

Zamawiam jedną płatnością
Zamawiam 2 płatnościami

Wersja STANDARD - Tylko KURS

9,999 zł 697 zł

Zamawiam jedną płatnością
Zamawiam 2 płatnościami

Płatność ratalna następuje za pomocą systemu PayPal. Najpierw płacisz jedną ratę, a druga jest pobierana z salda po miesiącu.

Pamiętaj, że nie podpisujesz żadnego zobowiązania bankowego. Ufam, że opłacisz drugą ratę.

Uwaga ilość miejsc jest ograniczona!

Ze względu na to, że masz możliwość konsultowania ze mną swojej oferty, mogę przyjąć do klasy tylko 50 uczestników.

Sam rozumiesz, że przy większej ilości nie jestem w stanie każdemu pomóc. Dlatego zasada jest prosta „kto pierwszy, ten lepszy!”.

Masz pytanie?

Napisz na kontakt[malpa]adriankolodziej.com.

Najczęściej zadawane pytania:

P: Czy mam gwarancję uzyskania efektów?

O: I tak i nie ...już odpowiadam dlaczego. Nasza firma gwarantuje pomoc przy skonstruowaniu oferty. Jeśli jednak nie kiwniesz nawet palcem to oferta nie pojawi się w magiczny sposób na Twoim komputerze. Żeby uzyskać efekt, musisz podjąć akcję.

P: Czy 30 dniowa gwarancja jest prawdziwa?

O: Oczywiście! Możesz przez 30 dni testować kurs na moje ryzyko. Następnie podejmiesz decyzję, czy zostajesz w klasie, czy nie. W tym czasie zobaczysz „jakość” informacji i zdecydujesz, czy kurs jest dla Ciebie. W razie rezygnacji, zwracamy Ci pieniądze w ciągu 24h.

P: Czy każdy może nauczyć się copywritingu?

O: A czy każdy może nauczyć się jeździć na rowerze? Stopień trudności jest taki sam. Wiadomo, że na świecie są „oporne jednostki”, ale przez 8 lat jeszcze ich nie spotkałem. Dlatego uważam, że prawie każdy może nauczyć się copywritingu

P: Czy zostanę milionerem pisząc oferty?

O: Moi najlepsi klienci są żywym dowodem, że można zarabiać majątek pisząc oferty. Ale ich wyniki nie są typowe. Dlatego uważam, że świetna oferta zwiększy Twoją sprzedaż, ale nie mogę nic więcej gwarantować.

P: Czy będę musiał coś jeszcze dokupować?

O: Do napisania oferty wystarczy zwykły notatnik.

P: Czy możesz napisać ofertę za mnie?

Tak, ale wtedy koszt wynosi 25 tys. złotych. Dlatego tańszą i lepszą opcją dla małej firmy jest posiąść wiedzę w zakresie strategii i copywritingu.

P: Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem?

O: Tak, wybierz płatność Payu, a następnie „zwykły przelew” lub skontaktuj się z moim biurem na kontakt[malpa]adriankolodziej.com. Podamy Ci dane do przelewu.