„Zysk nie jest ważny – jest najważniejszy”

Czy pod Twoim sklepem ustawiają się tłumy jak na premierze Greya, czy twoich stron raczej nikt nie odwiedza?

Od 8 lat siedzę w biznesie internetowym i nauczyłem się jednego – większość przedsiębiorców nie śpi po nocach - gapiąc się nerwowo w sufit – bo nie ma wystarczającej liczby klientów.

Gdy masz rodzinę, spłacasz kredyt, masz stałe opłaty to musisz mieć stałe i przewidywalne źródło ruchu, inaczej wpadniesz w poważne tarapaty.

Dlatego stanąłem na rzęsach, aby pokazać Ci jak możesz natychmiast zwiększyć ilość ruchu do strony lub sklepu, wykorzystując banalne strategie i lejki sprzedażowe.

Które stosuję i udoskonalam - bez przerwy - od 8 lat.

Nie ważne ile kosztuje reklama, ważne czy się zwraca!

Kupienie taniej reklamy jest dziecinnie proste. Wystarczy zrozumieć i opanować system reklamowy.

Jednak nie ma nic bardziej frustrującego niż wydawanie kolejnych pieniędzy na reklamę, która NIGDY się nie zwraca.

Równie dobrze możesz pojechać do banku, wybrać wszystkie oszczędności i wrzucić je do ubikacji (a następnie uruchomić spółczkę).

Wstyd się przyznać, ale nie raz zmarnowałem dosłownie tysiące złotych, za które mógłbym kupić mnóstwo piwa i batoników.

I nauczyłem się jednego, albo masz wiedzę jak się reklamować i robić kampanie, albo masz głębokie kieszenie.

Inaczej wypadniesz z rynku. Rozumiesz?

Ty – człowiek, który potrafi inwestować
w reklamę...

Co byś powiedział, gdybym nauczył Cię jak kupić mnóstwo odwiedzin i nowych klientów?

Myślisz, że to nie możliwe? Uważasz, że Twój biznes, albo Twoja branża jest inna? Nic bardziej mylnego.

Pracowałem dla firm lokalnych, sklepów internetowych i najbardziej popularnych trenerów w kraju.

Nauczyłem ich, że WIĘKSZOŚĆ ludzi nie kupuje przy pierwszym kontakcie z ofertą.

Ale 71% z nich możesz przekonać do zakupu w ciągu roku.

Jak to możliwe? Odpowiedź jest prosta.

Trójkąt taktyczny!

Już wyjśniam o co chodzi...

Zasada trójkąta działa tak: żeby coś sprzedać musisz mieć ruch na stronie. Czyli muszą pojawić się potencjalni klienci. Po drugie, ruch musisz skonwertować. Ilość odwiedzin jest bez znaczenia, gdy ludzie nie kupują. No i po trzecie, ekonomia. Ekonomia jest prosta – trzeba zarobić na tym co sprzedajesz, aby utrzymać się na rynku.

Kiedy osiągniesz zysk, możesz go zainwestować w kupienie większej ilości ruchu i w ten sposób zdobyć więcej klientów.

Niestety, większość ludzi tego nie rozumie. Niektóre osoby potrafią kupić ruch, a nie potrafią go skonwertować lub tracą na reklamie.

Dlatego przygotowałem dla Ciebie LABORATORIUM KONWERSJI, aby nauczyć Cię wszystkich 3 najważniejszych elementów trójkąta:

  • jak zdobyć więcej ruchu
  • jak go skonwertować
  • i jak na nim zarobić.

W ten sposób:

  • zdobędziesz więcej nowych klientów
  • zyskasz przewagę nad konkurencją
  • zaczniesz zarabiać więcej.

Każdy element trójkąta jest tak samo ważny. Jeśli te wszystkie trzy elementy nie idą w parze, to nie osiągniesz pełnego potencjału.

Dlatego ...

W laboratorium konwersji masz opcję ALL INCLUSIVE.

Fragment tego co jest w Laboratorium Konwersji

Nauczysz się:

  • jak kupić mnóstwo odwiedzin z różnych źródeł
  • uruchomić prosty system sprzedaży, który stosują najwięksi gracze na rynku
  • zobaczysz jak analizować reklamy, ich rentowność, oraz zdobyć informacje o tym kto kupuje najwięcej
  • nauczysz się skalować reklamy i pozyskiwać dużo więcej odwiedzin
  • poznasz najlepsze i najskuteczniejsze lejki sprzedażowe
  • pokażę Ci jak pisać wyjątkowo skuteczne oferty perswazyjne
  • zobaczysz jak automatyzować swój biznes
  • i dużo dużo więcej!

Czyli w jednym miejscu masz wszystko co musisz wiedzieć, aby zarabiać DUŻO WIĘCEJ pieniędzy.

I dobra wiadomość jest taka, że dostęp jest TANI...

Ile kosztuje laboratorium konwersji?

Moi klienci prywatni płacą mi zazwyczaj od 30-70 tysięcy rocznie.

To sporo, ale to i tak 10-15% tego co dla nich wypracuję.

Ale rozumiem, że nie masz jeszcze takich pieniędzy. Dlatego laboratorium konwersji możesz wypróbować przez 7 dni za złotówkę.

Potem staną się dwie rzeczy. Zakochasz się w tych materiałach i będziesz płacił 99 zł miesięcznie bez żadnej umowy (możesz w każdej chwili dezaktywować konto), i dostaniesz co tydzień kolejne lekcje.

...lub uznasz, że Laboratorium nie jest dla Ciebie, a tym samym nie musisz nic płacić.

Brzmi dobrze?

Wypróbuj laboratorium konwersji

Wypróbuj za 1 zł na 7 dni

Co dostanę za aktywację subskrypcji?

Laboratorium konwersji działa w taki sposób, że raz w tygodniu otrzymujesz 1 cenną lekcję. Lekcje nie zawierają żadnej nudnej teorii, ale praktykę.

W każdej lekcji pokaże Ci jak funkcjonują moje kampanie, albo kampanie moich klientów, a następnie te rzeczy możesz powótrzyć u siebie.

Dokonując aktywacji konta otrzymujesz pierwszą lekcję w której wyjaśniam co zrobić, żeby reklama była zawsze rentowna. Nawet jeśli dziś nie jest.

Pierwsza lekcja składa się z 5 nagrań wideo, które trają 53 minuty!

Nie patrz tylko na długość, czy ilość nagrań. Pomyśl co da Ci pierwsza lekcja.

Wypróbuj za 1 zł na 7 dni

Plus, otrzymasz za darmo moją książkę
„10 żelaznych zasad marketingu”

W książce poznasz 10 najważniejszych zasad marketingu:

  • zobaczysz co robić, aby klienci kupowali od razu i nie zwlekali z decyzją (str. 17)
  • jak przyciągnąć mnóstwo klientów i zainteresować ich produktem (stron. 9)
  • co zrobić, gdy klient jest zainteresowany, ale jeszcze nie kupł (stron.21)
  • jak ocenić skuteczność kampanii marketingowej (str. 25)
  • dlaczego małe firmy nie powinny budować marki (str. 29)
  • jak podnieść zyski przez stosowanie followupów (str. 31)
  • 10 wskazówek jak napisać dobrą ofertę (str. 43)
  • jak wykorzystać zwykłe listy, aby podnieść sprzedaż (str. 47)
  • dlaczego wybrane odpowiedniej grupy docelowej jest najważniejsze (str. 59)

Książkę otrzymasz niezależnie od tego, czy po okresie próbnym zostaniesz ze mną, czy też nie.

Wypróbuj za 1 zł na 7 dni