Zobacz jak wydawnictwo z Baltimore stworzyło model sprzedaży przynoszący 500 mln USD rocznie.

 

„Jeśli wykorzystasz ich rozwiązania zauważysz szybki wzrost zamówień, przy mniejszych wydatkach na marketing. ”

UWAGA: ZOBACZ TEN MATERIAŁ PRZED 28 MARCA

 

Zanim włączysz wideo musisz coś wiedzieć. Przedstawione efekty nie są typowe. Wyniki zależą od rynku, doświadczenia i czynników, które leżą poza Twoją kontrolą. Dlatego zakładając biznes musisz liczyć się z ryzykiem utracenia wszystkich pieniędzy.

Co daje stosowanie MODELU X?

  • Każdy klient jest wart więcej

  • Zarabiasz więcej przez skuteczniejszy marketing

  • Masz lepsze relacje z klientami

"To jest najlepszy model sprzedaży jaki kiedykolwiek widziałem"

Kim jest autor?

Na drugim roku studiów Adrian Kołodziej założył firmę, która sprzedawała tylko w internecie. W tym czasie gromadził doświadczenie w wielu dziedzinach: copywriting, płatna reklama, e-mail marketing, aby zwiększyć zyski firmy.

Następnie swoje doświadczenie wykorzystał, aby służyć swoim klientom. Dziś wielu jego klientów ma 6 cyfrową wypłatę i występuje w telewizji.

Dzięki swojemu 8 letniemu doświadczeniu Adrian ma więcej wiedzy na temat marketingu internetowego, niż większość krawaciarzy w korporacjach.

Opinie klientów

Wojciech Orzechowski

Obniżyliśmy pięciokrotnie koszty reklamy internetowej utrzymując tę samą liczbę leadów w określonym czasie.

Wojciech Orzechowski, Wojciech Orzechowski, WIWN.pl ® Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa
Robert Gawęda

Dzięki zmianie nagłówków reklam, grafiki oraz precyzyjnych ustawień targetowania koszty reklamy spadły nam o 86%

Robert Gawęda, Wiedzawartamilion.pl
Grzegorz Okraske

Znacznie zwiększyłem ruch na mojej stronie, a jednocześnie obniżyłem koszty. Wiedza zawarta w każdym, nawet najtańszym, kursie Adriana znacznie przerosła moje oczekiwania

Grzegorz Okraske, Grzegorz Okraska, Decor System s.c. Grzegorz Okraska, Piotr Kruk

Czym jest "Model X"?

W marketingu siedzę od 8 lat i pomagam ludziom zarabiać więcej pieniędzy. Gdy zobaczyłem model sprzedaży stosowany przez wydawnictwo z Baltimore wiedziałem, że muszę go stosować.

To najlepszy i najprostszy model sprzedaży. Wartość każdego maila w ich bazie to 82$. Gdy średnia światowa jest 82 razy mniejsza!

Są w stanie przekonać co 4 czytelnika newslettera, do zakupu w mniej niż 90 dni.

Dlatego musiałem napisać tą książkę.

Jeśli masz już biznes to informacje z tej książki będą dla Ciebie potężną inspiracją. Gdy nie masz biznesu przestaniesz topić pieniądze na nieskuteczny marketing.

Tak, Chcę Zamówić

Podaj imię i adres e-mail

Szanuję Twoją prywatność