"Czy Ty też popełnisz te błędy kupując reklamę na Facebooku?"

Ta książka pokazuje jak możesz płacić mniej za reklamę!

Adrian Kołodziej

Drogi Czytelniku,

Jeśli masz za sobą nieudane kampanie promocyjne i bezskutecznie wydajesz pieniądze na promocję, to masz przed sobą książkę, która pokazuje jak grube ryby pozyskują klientów z Facebook Ads.

Ale najpierw mała uwaga:

To nie jest kolejna książka, która obiecuje cuda na kiju. Nie sugeruję, że osiągniesz podobne efekty jak ja.

Od 8 lat zajmuję się pozyskiwaniem klientów z reklamy i mam w tym spore doświadczenie

W tej książce zobaczysz, co robię i jakie mam wyniki.

Dlatego Twoje wyniki mogą być inne, niż moje.

Zauważ, że na ceny reklam i ROI wpływa wiele różnych czynników (w tym rynek, oferta, umiejętności copywritingowe itd.).

Napisałem ten przewodnik, aby oszczędzić Ci mnóstwo czasu, pieniędzy i wysiłku.

Jeśli nie chcesz ryzykować, NIE KORZYSTAJ Z TEJ KSIĄŻKI.

A teraz pokażę Ci co ta książka może dla Ciebie zrobić:

Oto co dostaniesz:

Nie jestem kolejny samozwańczym ekspertem, który wczoraj pojawił się na rynku i uczy o reklamie.

Prawdopodobnie w ciągu ostatnich 8 lat wydałem więcej na reklamę, niż wszyscy Ci "eksperci" razem wzięci.

Dlatego w tej książce nie znajdziesz kolejnych oczywistych rad.

Nie piszę ...o nowościach i możliwościach Facebooka.

Ten przewodnik odsiewa ziarno od plew. Po przeprowadzeniu setek kampanii demonstruje co działa, a na co lepiej nie marnować czasu.

I wierz mi, że …

Pokażę Ci jak wygląda prowadzenie najbardziej rentownych kampanii od kuchni.

Na przykład, półtorej roku temu poznałem klienta, któremu zbudowałem listę adresową na ponad 22 tysiące adresów.

Plus zwiększyłem jego dochody do 200 tysięcy miesięcznie (a na reklamę wydaje dokładnie 10 tysięcy miesięcznie).

Oczywiście jego wyniki nie są typowe, ale chcę Ci pokazać co potrafi Facebook.

To co znajdziesz w tym przewodniku wychodzi poza ramy typowego poradnika. W środku masz konkretne przykłady i dokładny opis moich pomysłów.

Oto ułamek tego, co dostajesz...

  • Dwa najlepsze sposoby, aby sprzedać 97% produktów jakie są na rynku ...Wierz mi lub nie, ale jeden z nich pozwala sprzedawać szkolenie za 15 tysięcy od osoby! Sprawdź na własne oczy jak to działa!
  • Wybierz jeden z dwóch celi reklamowych, gdy chcesz jak ja sprzedać 4101 egzemplarzy książki. Jeden z nich jest tańszy, a drugi da Ci więcej klientów.
  • Czy naprawdę możesz płacić mniej, niż konkurencja i wyświetlać się częściej – nawet jeśli do tej pory reklama była droga?
  • Dlaczego zwiększanie budżetu reklamowego nie jest najmądrzejszym pomysłem. Ten sekret pozwoli Ci pozyskać więcej klientów utrzymując koszty na tym samym poziomie!
  • Sprawdzony sposób, aby4-krotnie obniżyć stawki za kliknięcie. Zapomnij o płaceniu więcej niż musisz. Pokażę Ci jak lepiej wybrać grupę docelową, aby oszczędzić na każdym kliknięciu.
  • Dwa miejsca reklamowe, które są tańsze od pozostałych i jedno, które jest najdroższe (lepiej go unikaj jeśli masz skromny budżet).
  • Trzy typy zdjęć, które są najskuteczniejsze na Facebooku. Wypróbuj je jeśli chcesz mieć wskaźnik dopasowania 10/10.
  • Jakie słowa i treści umieścić w reklamie, aby zainteresować jak najwięcej osób. Zobaczysz jak pisze reklamy amerykański guru motywacyjny (warto go naśladować).
  • Przycisk „Call the action”, które jest o 50,6% skuteczniejszy od pozostałych.
  • Cztery ważne powody, aby używać Pixela Facebooka (drugi szczególnie ważny). Dzięki pixelowi koszt pozyskania klienta spadł do 0.70 zł za klienta. Zobacz co zrobiłem.
  • Brutalna prawda o reklamie. Jeśli nie wiesz ile kosztuje pozyskanie klienta, nigdy nie zarobisz. Oto prosty sposób, aby prowadzić statystyki.

Dostajesz wyniki wielu eksperymentów i prób jakie musiałem podjąć, aby to odkryć.

Ale dostajesz to wszystko na tacy, abyś …

Już nigdy więcej nie musiał rzucać błotem w ścianę i patrzeć co się przyklei!

Testowanie tego co działa, a co nie działa jest czasochłonne i drogie. Pomijając wszystkie koszty i poświęcony czas ...najgorsza jest frustracja.

Ciągle słyszysz o kimś kto wypromował firmę przez system reklamowy Facebooka Ads, ale u Ciebie jest dokładnie ...ODWROTNIE.

Wydaje mi się, że większość ludzi ponosi porażkę, bo nie ma dużego budżetu reklamowego na testy.

Tymczasem prowadząc kampanię dla najtłuściejszych ryb w jeziorze mogę pozwolić sobie na setki testów ...które potem dostajesz na tacy w moim przewodniku.

Najlepsze jest to, że …

Możesz zacząć ze skromnym budżetem...

Możesz wydawać 10 zł na dzień, aby zobaczyć pierwsze efekty.

Gdy będziesz zadowolony i zobaczysz wzrost zamówień, natychmiast odkręcisz kurki i pozyskasz jeszcze więcej zainteresowanych osób.

I co jest najlepsze …

Nie musisz marnować pieniędzy na testy.

Bo wiesz co działa...

Daję Ci to wszystko na tacy, bo nie zależy mi na zyskach z tej książki. Dawno temu przestałem martwić się o pieniądze.

Chciałbym żebyś to przeczytał i przetestował. Bo wiem, że jeśli będziesz zadowolony na pewno do mnie wrócisz.

A wiesz co najbardziej polubisz?

To, że wejdziesz do pierwszej ligi na swoim rynku

W branży jest takie powiedzenie: „ten kto może wydać więcej na reklamę, ten zawsze wygra na rynku”.

I grube ryby są grube, bo mają głębokie kieszenie.

Jednak teraz za ułamek ich budżetu możesz zjeść kawałek tortu.

A kto wie.. może szybko ich pokonasz.

Oto jak dostać ten podręcznik...

Cały „koszt” tej książki to 5,60 zł.

Zaraz po dokonaniu zamówienia otrzymasz email z linkiem do pobrania.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wszystko na maila i w ciągu następnych 15 minut możesz wlepić wzrok w materiał.

Okej ...wszystko fajnie, ale...

Gdzie jest haczyk?

Cena jest śmiesznie niska, więc z pewnością myślisz dlaczego ktoś oddaje swoje „tajemnice” za 5.60 zł?

Dostajesz tak śmiesznie niską cenę, bo wiem, że jeśli będziesz w 110% zadowolony to może w przyszłości do mnie wrócisz (ale nie ma przymusu).

Więc tak naprawdę ten ebook jest zachętą.

Pomimo to mam nadzieję, że szybko go pokochasz, a Twój biznes wyjdzie z ukrycia.

Ale musisz działać szybko!

Na każdej sprzedaży tej książki tracę.

Muszę kupić mnóstwo reklam za które płacę. W rzeczywistości płacę 21 złotych, aby zarobić 5.60 zł.

Jestem na tyle dużym graczem, że mogę ponosić straty, ale moja księgowa nie jest tak szczęśliwa. Założę się, że za chwilę każę mi przestać 🙂

Gdy chciałem oddać książkę za darmo ...od razu nasmarowała mi uszy.

Uprzedziła mnie, że w Polsce nie można nic sprzedawać za darmo, bo Urząd Skarbowy musi dostać swoją dolę.

Więc moja „strasznie wysoka cena” pozwoli im zarobić na piwo i batoniki.

Jeśli jednak księgowa zobaczy, że sprzedaję coś ze stratą na pewno będę miał kłopoty (a płacę jej za doradztwo, więc muszę jej ufać).

W każdym razie zamów, póki masz okazję.

Moja wspaniała gwarancja.

Nigdy nie sprzedaję nic bez gwarancji.

I pomimo niskiej ceny oferuję Ci 100% gwarancję satysfakcji. Jeśli cokolwiek Ci się nie spodoba oddam Ci wszystkie Twoje pieniądze!

A materiał możesz sobie zatrzymać.

Zgadza się ...to szalone, ale prawdziwe.

To bardzo ograniczona promocja, więc

Dziękuję za poświęcony czas,
Adrian Kołodziej