WAŻNE: Kopię raportu wysłałem na Twoją skrzynkę pocztową (proszę poczekać około 10 minut, aż dojdzie). Zanim przejdziesz dalej przeczytaj wszystkie informacje na tej stronie:

Pobierz na dysk

Powyżej możesz pobrać RAPORT na dysk, a poniżej mam coś jeszcze.

Jeśli chcesz więcej klientów, oto co dla Ciebie mam:

PLAN REKLAMY
NA FACEBOOKU

Patrz poniżej ...

"Jak tanio kupić reklamę
na Facebooku? "

...Nawet jeśli możesz wydać tylko 15 zł na dzień.

Adrian Kołodziej

Z biurka Adrian Kołodzieja
Pszów, woj. Śląskie

Drogi przedsiębiorco,

Jeśli chcesz dosłownie przyciągnąć setki, a nawet tysiące wizyt na stronę ...następnie zamienić wizyty w płacących klientów, którzy zostawią w Twoim sklepie fortunę, to poświęć kilka następnych minut, aby naprawdę przestudiować ten list. Tu znajdziesz klucz, którego szukasz od lat …

Ważne, abyś przeczytał cały list, gdyż w środku znajdziesz kilka cennych odkryć, dzięki którym możesz promować dowolny biznes z ograniczonym budżetem.

I gwarantuję, że informacje jakie przekażę, zadziałają w Twojej firmie, oraz pomogą Ci przekonać klientów do zakupu.

Uznałem, że muszę spożytkować swój cenny czas, na przygotowanie konkretnej instrukcji reklamowej, dla wszystkich osób które chcą w najbliższym czasie, wydać pieniądze na reklamę i pragną natychmiastowych wyników. Sam zdecydujesz, czy chcesz skorzystać z tego planu, czy nie, ale teraz przejdźmy już do konkretów.

3 kampanie reklamowe:

Mój plan reklamy opiera się o 3 kampanie.

Kampanie najlepiej prowadzić jednocześnie.

  • Kampania nisko zawieszonych owoców
  • Kampania ciepła
  • I kampania zimna.

„Kampania nisko zawieszonych owoców” oznacza, że Twoje reklamy są wyświetlane tym osobom, które najłatwiej pozyskać do biznesu.

„Kampania ciepła” jest wyświetlana tym, którzy mieli styczność z Twoją marką, sklepem lub stroną, ale nie kupili. Oni są świadomi problemu i wiedzą, że możesz go rozwiązać.

„Kampania zimna” jest celowa w sceptyczną publiczność, często nieświadomą problemu, albo potrzeby kupienia Twojego produktu.

Mój plan  natychmiast przekształca zimną publiczność w klientów i fanów Twojej marki!

Posłuchaj,

Co jest najważniejszą rzeczą w biznesie?

Pomyśl.

Oczywiście, że klient!

Niestety próba sprzedaży obcym osobom, zazwyczaj kończy się porażką. Tylko marginalny procent osób kupuje.

Ludzie nie kupują, ponieważ nie mają pewności, czy Twoje obietnice są prawdziwe.

Nie znają Cię i często są nieświadomi problemu (to dlaczego próbujesz im sprzedać?).

Mam jeszcze jedno pytanie: „Czy wiesz dlaczego klienci wracają do firmy?”.

Bo są zadowoleni, bo ufają sprzedawcy.

Otóż to! Ufają sprzedawcy.

To dlaczego 99,9% marketerów i agencji reklamowych, nie rozdziela kampanii pod kątem „poziomu zaufania?”.

Przecież, jeśli zupełnie obca osoba nie daży Cię zaufaniem, nie ma sensu jej sprzedawać.

Z drugiej strony, gdy klient jest zadowolony i świadomy jakości produktu, wystarczy podrzucić mu kolejną ofertę.

Dlatego …


Dlatego mój plan reklamowy jest 100 razy lepszy niż jakiekolwiek inny.

Jeśli chcesz osiągnąć sukces w reklamie i uzyskać natychmiast ROI, musisz zmienić podejście.

Najpierw pokaż klientom czym Twoja firma odróżnia się o innych na rynku, oraz zdobądź ich zaufanie.

Gdy masz ich zaufanie, sprzedaj im pierwszy produkt.

Gdy sprzedaż pierwszy produkt, sprzedaj kolejne.

Tymczasem 99% sprzedawców wciska ludziom produkty.

Takie podejście przypomina Świadków Jehowy, którzy wkładają nogę w drzwi, aby zarecytować teorie o zbliżającym się końcu świata.

Czasami wysłuchasz ich z grzeczności, ale następnym razem zaproponujesz przetoczenie krwi.

Zatem jak działa ten plan?

Otóż pierwszym krokiem jest uruchomienie reklamy do ludzi, którzy Ci ufają (jeśli masz już listę klientów).

...bo te owoce najłatwiej zerwać. Takie kampanie przynoszą najszybciej profit.

U mnie każda zainwestowana złotówka, przynosi 17,8 zł z powrotem.

Po drugie, uruchamiam kampanię na osoby potencjalnie zainteresowane. Najlepiej pasjonatów danej branży. Uruchamiam kampanię na Facebooku, wybieram właściwe osoby i wyświetlam im reklamę prowadzącą do artykułu. Celem tej kampanii jest wyłącznie budowa zaufania, autorytetu i wstępne budowanie listy.

Następnie Facebook wyśledzi osoby, które były na blogu i pokażę im kolejne reklamy, dzięki którym zrobię z nich klientów (a stamtąd wyślę ich do kampanii nisko zawieszonych owoców).

To całkowicie naturalny proces konwersji.

Spójrz. Załóżmy, że chcesz kupić dobrą koszulę do garnituru. Co robisz? Szukasz informacji o tym jak odróżnić dobrą koszulę od taniej szmaty.

Następnie podejmujesz decyzje, czy kupić u konkretnego sprzedawcy.

Jednak ten proces jest w 100% przypadkowy.

Do dziś.

Mój unikalny system, kontroluje proces zakupowy.

To ja kontroluję, który artykuł czyta klient. To ja kontroluję do jakiego sklepu się uda.

Ma sens?

Chcesz taki system?

Ok, wiem co sobie myślisz... to będzie kosztować.

Tak, ale nie tak dużo jak myślisz. Zazwyczaj moje kursy kosztują w okolicach 1000 zł. To i tak niewiele, gdyż potrafię dla firmy oszczędzić setki tysięcy złotych rocznie. Jednak teraz nie zapłacisz nawet 10% tej kwoty. Nawet ułamka.

Gdyż zapłacisz tylko 7 złotych.

Że co?

Czemu taka cena?

Posłuchaj.

Inwestuję w Ciebie. Wiem, że jeśli będziesz zadowolony, może kupisz coś w przyszłości.

Nie zależy mi na szybkich zyskach. Koncentruję się na długotrwałej wartości klienta.

U mnie 75% zamówień, generują klienci powracający.

Więc, tak niska cena ma sens.

Oczywiście nie musisz nic kupować w przyszłości (jeśli nie chcesz).

Nie ma też żadnej opłaty miesięcznej, ani ukrytych opłat.

Robię tylko „dobry grunt pod interesy” 😉 (i nie ważne jak dziwnie to brzmi).

Tak, Biorę ten plan za 7 zł!

Pozdrawiam,

Adrian Kołodziej

P.S Jeśli mój plan nie spełni Twoich oczekiwań, napisz do mnie, a oddam Ci 100% Twoich pieniędzy 😉

Bez pytań i żalu 😉

P.P.S W środku znajdziesz dokładny przepis jak uruchomić poszczególne kampanie, jak stworzyć i napisać reklamy, oraz jak tanio i efektywnie reklamować się na Facebooku.

Tak, Biorę ten plan za 7 zł!