Szkoła Reklamy

"Jak przyciągnąć wielu nowych klientów przez zwiększenie ilości odwiedzin!"

...nawet jeśli możesz wydać tylko 10 zł na dzień.

Adrian Kołodziej

Z biurka Adriana Kołodzieja
Pszów, 5.07.2016

Drogi czytelniku,

Co odpowiada za sukces firmy?

Zastanów się.

Szablon strony? Asortyment? Oferta? Logo?

Nic z tych rzeczy.

Zastanów się co faktycznie przynosi pieniądze!

Nigdy nie widziałem strony internetowej przynoszącej stały i regularny zysk, bez źródła nowych klientów.

Spójrzmy prawdzie w oczy.

...GŁÓWNYM czynnikiem przynoszącym zysk w firmie jest napływ nowych odwiedzających.

Ile razy słyszałem, że pieniądze są w liście. Tak, może i racja, ale bez ruchu, nie ma listy! Bez względu na to co sobie myślisz, zawsze potrzebujesz ruchu.

Zawsze potrzebujesz klientów.

Jak rozreklamować firmę?

Wyobraź sobie, że budujesz lokalne centrum handlowe.

Użyłeś najlepszych materiałów, zatrudniłeś najlepszych fachowców, zamówiłeś najlepszy towar.

Niestety dookoła są tylko hektary pola.

Zatem, nikt o Tobie nie wie.

Nikt nie ma pojęcia jak do Ciebie dojechać. Nie ma żadnych map, banerów, ulotek ...ZERO informacji.

Niestety tak wygląda sytuacja większości firm.

Potrzebujesz ruchu i reklamy, aby ściągnąć ludzi do swojego biznesu lub na stronę.

Bez ruchu nie ma sprzedaży, nie ma listy i nie ma zysku.

Bez ruchu nikt o Tobie nie usłyszy.

W pierwszym roku mojej działalności miałem tylko ofertę i 2 produkty.

Nic więcej.

Jednak moja firma osiągnęła ponad 1 mln złotych obrotu.

Wyobrażasz sobie?

To sprzeczne z tym co wszyscy myślą:

  • nie używałem seo
  • nie pisałem artykułów na bloga
  • nie nawiązałem współpracy z żadnym partnerem

...ale ściągnąłem ponad 3.5 mln stargetowanych wizyt na stronę.

Sprzedając nawet 180 produktów na dzień!

Chris Cardell, jeden z czołowym speców od marketing powiedział tak: „będąc całkowicie szczerym, muszę powiedzieć, że większość prawdziwych internetowych sukcesów zbudowano dzięki AdWords. Pozycjonowanie jest świetne, ale AdWords jest najlepszym sposobem, aby uzyskać dużą ilość klientów Jeśli myślisz o poważnych pieniądzach musisz opanować AdWords”.

Cóż, nie ważne, czy używasz AdWords, czy Facebooka.

Jedno jest pewne ...potrzebujesz stałego napływu nowych KLIENTÓW.

Niestety na przeszkodzie stoją 2 rzeczy:

Brak pieniędzy i zbyt wysokie koszty reklamowe...

W ciągu ostatnich 2 lat ilość reklamodawców skokowo wzrosła.

Co bezpośrednio przekłada się na coraz droższą reklamę.

Do tego stopnia, że małych firm nie stać na reklamę. Tym samym wielu ludzi rezygnuje z reklamy, a to poważny błąd!

Na szczęście nadal można kupić ruch za 1/5 tego co płacą inni.

Dlatego też, płatna reklama oddziela mężczyzn od chłopców.

...I jeśli mnie posłuchasz pomogę Ci w zaledwie 30 dni obniżyć stawki o minimum 30%, przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży!

Oto co dla Ciebie przygotowałem i co to dla
Ciebie zrobi:

Moja "Szkoła Reklamy" opiera się o 5 najważniejszych filarów.

Po pierwsze reklama w AdWords. Ludzie mówią, że AdWords umiera i pora przerzucić się na inne źródła reklamy.

Pogłoski o śmierci AdWords są przedwczesne. Faktem jest, że AdWords jest nadal najlepszym miejsce na zdobywanie ruchu i klientów.

Wiele osób nawet nie ma pojęcia ilu klientów można zdobyć, dzięki AdWords.

Drugim filarem jest Facebook. W Polsce konto na Facebooku ma 12 mln użytkowników.

To ogromny rynek.

Dodatkowo Facebook ma dziś NAJDOKŁADNIEJSZE dane o swoich użytkownika. Facebook dosłownie śledzi każde Twoje posunięcie (nawet poza Facebookiem!).

Co pozwala precyzyjnie targetować reklamy.

Mając 10 zł na dzień, jesteś wstanie efektywnie promować firmę.

Trzecim filarem jest zaawansowany REMARKETING. To wspaniałe i wyjątkowo skuteczne narzędzie.

Dziś Twój potencjalny klient ogląda reklamę na Facebooku, a zostaje skonwertowany przez AdWords.

...Tak działa zaawansowany remarketing.

Remarketing jest jak bumerang.

Jesteś wstanie za ułamek ceny podnieść ROI każdej kampanii.

Czwartym elementem jest E-Mail Marketing. Możesz zabrać mi wszystko, ale nie zabieraj mojej listy. Mając listę odbuduję wszystko.

Joe Vitale uważa, że posiadając 10 000 adresów na liście jesteś wstanie żyć z niej, do końca życia.

Coś w tym jest. Mając listę na 10 000 adresów jesteś wstanie zarabiać co najmniej 350 tysięcy rocznie.

Pod warunkiem, że wiesz jak ją konwertować.

Piątym elementem jest analityka ruchu. Wiedząc co dzieje się na stronie i kto kupuje najwięcej jesteśmy wstanie podjąć mądre decyzje.

Analityka informuje nas o tym, kto wydaje w firmie najwięcej i w kogo warto więcej inwestować. Dzięki analityce wiemy z czego zrezygnować i co poprawić, aby osiągnąć maksymalny efekt.

Zatem jak widzisz oto 5 najważniejszych filarów całego systemu.

Posiadając taką wiedzę, przestaniesz tracić pieniądze i płacić podatek od głupoty.

...I nie rób sobie wymówek, że zajmiesz się tym w przyszłym roku, w przyszłym miesiącu, albo przy okazji.

Media się zmieniają.

Szansa jest otwarta teraz. Musisz wykorzystać moment i szansę, która pojawia się teraz. Dziś reklamowanie się jest proste, w miarę tanie i efektywne. Ten trend się zmieni.

Wykorzystaj go.

Dobra wiadomość jest taka, że dam Ci więcej technik niż jesteś wstanie użyć.

Dzięki temu jesteś lepiej uzbrojony do walki z innymi reklamodawcami.

Wystarczy, że założysz konto reklamowe i już możesz zdobywać ich klientów za 1/5 tego co oni płacą.

5 tygodniowy kurs "Szkoła Reklamy"

Tydzień 1 - AdWords

  • jak i gdzie znaleźć najbardziej dochodowe słowa kluczowe, dzięki czemu zapłacisz mniej za reklamę i zarobisz więcej.
  • jak napisać reklamę, która uzyska wysokie CTR i pozyska klientów.
  • jak tworzyć kampanie od podstaw, aby później uzyskać niższe stawki i więcej ruchu.
  • jak zwiększyć wynik jakości przez wykorzystywanie 4 prostych sztuczek
  • jak uzyskać ultra tani ruch z sieci reklamowej i kilkukrotnie zwiększyć sprzedaż.
  • stałe zarządzanie kontem w celu optymalizacji. Przynajmniej raz w tygodniu zaloguj się na konto, aby zmaksymalizować zyski.
  • reklamy większości osób są wyświetlane mniej niż 30% czasu, a ludzie o tym nawet nie widzą. Pokażę Ci jak zdobyć zaufanie Google i zwiększyć ruch.
  • chcesz więcej ruchu za mniejsze pieniądze? Zobaczysz jak przygotować reklamę graficzną, dzięki której zapłacisz dosłownie grosze za reklamę.
  • jak stworzyć Landing Page zgodny z wytycznymi Google.

Tydzień 2 - Facebook Ads

  • 3 stopniowy system zdobywania potencjalnych klientów z zimnego ruchu (dzięki tej strategi duże marki dominują całkowicie swoje rynki)
  • jak stworzyć reklamę ściągającą wzrok i wyzwalającą sprzedaż (nie musisz wydawać pieniędzy na grafika!)
  • dokładny system reklamy krok po kroku (jak uruchomić kampanię, wybrać stawki, cele itd.).
  • prosty system, aby zdobyć zaufanie klienta, nawet jeśli Cię nie zna (co wpływa później na szybszą decyzję o zakupie)
  • jakie słowa umieścić w kampanii, aby rzeczywiście uzyskać jak najniższe stawki za kliknięcie.
  • 6/3/1 to idealny sposób dzielenia budżetu reklamowego (daje idealne ROI i skalę).
  • jak posiadając 10 zł na dzień stworzyć wydajny system zdobywania klientów

Tydzień 3 - Zaawansowany remarketing

  • gdzie dokładnie i jak umieścić pixel konwersji, aby dokładnie śledzić zachowanie klientów.
  • zobaczysz krok po kroku jak skierować reklamę na tych co są bliscy podjęcia decyzji o zakupie.
  • dokładna strategia licytacji, dzięki której zmaksymalizujesz zyski przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
  • dlaczego trzeba inaczej komunikować się z tzw. „zimnym ruchem” niż z klientami (i jak to okiełznać)
  • jak zmienić reklamy w oparciu o treści jakie widział Twój potencjalny klient.
  • jak uzyskać 126% ROI używając zaawansowanego remarketingu (jeśli kupujesz reklamy tracisz 58% zamówień. Musisz wspomagać się remarketingiem).

Tydzień 4 - E-mail marketing

  • dlaczego pierwsza wiadomość jest najważniejsza i jak ją napisać, aby zwiększyć szanse na zakup
  • jak najszybciej zbudować listę adresową i od razu ją skonwertować, aby uzyskać ruch za darmo – na zasadzie samofinansowania.
  • jak pisać emaile, aby uzyskać jak najwyższe CTR, a tym samym więcej osób wejdzie na stronę.
  • zaawansowana perswazja, dzięki której zarobiłem 72 tysiące 1 emailem, wysłanym do listy 1 tys adresów.
  • jak prawidłowo stworzyć sekwencję followup i zarobić na liście 3 razy tyle

Tydzień 5 - Analityka ruchu i optymalizacja

  • jak krok po kroku zainstalować Google Analytics i prawidłowo go skonfigurować, dzięki temu zaczniesz śledzić zachowanie przyszłych klientów
  • jak ustawić Google Analytics, aby wiedzieć kim jest nasz klient, oraz który klient przynosi najwięcej pieniędzy do firmy.
  • śledzenie i trackowanie całego lejka sprzedażowego.
  • split testy i optymalizacja strony w celu zwiększania sprzedaży. Dzięki tym czynnościom podwoisz, albo potroisz ilość zamówień.

Dostajesz nieograniczony dostęp do platformy, gdzie raz w tygodniu otrzymasz jedną paczkę wiedzy.

Materiał możesz przerabiać kiedy chcesz, ile chcesz i uczyć się we własnym tempie.

Wyobraź sobie jak zmieni się Twoje życie, gdy zdobędziesz świeży ruch do strony...

To wpłynie na pewność, stabilność i spokój ducha.

Na reszcie zyskujesz tylu klientów ilu chcesz, bez jakiekolwiek nerwówki.

W tym programie dostajesz 7 lat mojego doświadczenia na tacy. Dobra wiadomość jest taka, że inwestycja w ten program zwróci w ciągu kilku dni.

Ile muszę zainwestować?

Normalnie biorę 2460 złotych za ustawienie kampanii na AdWords i tyle samo za kampanie na Facebooku.

Co oznacza, że musiałbyś zapłacić 4920 zł.

Na szczęście nie zapłacisz tyle.

Widzisz ostatnie szkolenie o tym jak pozyskiwać ruch zrobiłem w 2012 roku. Być może byłeś na nim. Od tamtego czasu przygotowałem wiele różnych kursów, ale żaden o zdobywaniu ruchu.

Dlatego postanowiłem, że podczas premiery zapłacisz ułamek tego co trzeba będzie zapłacić później.

Co oznacza, że nie zapłacisz 4920 zł, ani też 1997 zł ...tylko 699 zł (lub w dwóch płatnościach po 349,50 zł lub 3 płatności po 233 zł)

...I nie traktuj tego jako wydatku.

Myśl w kategoriach inwestycji.

Nie wyobrażam sobie lepszej inwestycji w firmę jak inwestycja w reklamę.

Ponadto GWARANTUJE WYNIKI.

Daję Ci podwójną gwarancję.

Pierwsza jest w 100% bezwarunkowa. Możesz w ciągu 30 dni przejrzeć cały kurs i bez podawania jakiekolwiek powodu otrzymać zwrot pieniędzy

Wystarczy napisać na kontakt@adriankolodziej i masz pieniądze z powrotem. Bez pytań, beż żalu, bez wypełniania jakichkolwiek formularzy.

Nie będę się pytał dlaczego, tylko zwrócę pieniądze w ciągu 24h.

Druga to gwarancja wyników.

Przejrzyj cały kurs i zacznij z nim działać. Jeśli w ciągu 60 dni nie odczujesz efektów, zwrócę Ci wszystkie pieniądze.

Po prostu pokaż co zrobiłeś i jeśli rzeczywiście nie uzyskałeś efektów możesz w ciągu 60 dni ubiegać się o zwrot pieniędzy.

Brzmi dobrze?

Tak! Adrianie chcę zainwestować w "Szkołę Reklamy", bo wiem, że przyciągnę wielu NOWYCH klientów za 1/5 tego co inni.

1 płatność

Możesz też zapłacić w 2 dogodnych płatnościach.

2 x 349,50 zł

3 płatności po 233 zł

3 x 233 zł

Bonus!

Zależy mi na Twoich efektach.

Chcę Ci rzeczywiście pomóc, więc otrzymujesz ode mnie specjalny bonus.

Po przejściu kursu otrzymujesz 5 konsultacji emailowych, gdzie osobiście pomogę Ci z Twoimi kampaniami.

Tak, abyś uzyskał maksymalny wyniki!

Do tej pory ten bonus był zarezerwowany tylko dla moich klientów prywatnych i jego wartość szacuję na 997 zł.

UWAGA - OFERTA WAŻNA DO 11.07

Ten specjalny i wyjątkowy bonus jest ważny tylko do PONIEDZIAŁKU.

Dlatego musisz podjąć decyzję szybko.

...Inaczej zakupisz kurs bez bonusu.

3 płatności po 233 zł

3 x 233 zł

Możesz też zapłacić w 2 dogodnych płatnościach.

2 x 349,50 zł

Jedna płatność

1 płatność