Podcast: Jak obliczyć wartość życiową klienta i wydać więcej na jego pozyskanie?

Oto czego dowiesz się z tego podcastu:

  • ile możesz wydać na pozyskanie nowego klienta? I dlaczego możesz wydać od 2-5 razy więcej, niż zakładasz.
  • jak błyskawicznie obliczyć życiową wartość klienta
  • czy należy brać pod uwagę koszty prowadzenia biznesu (szczególnie, gdy obliczasz wartość życiową klienta)
  • dlaczego Pepsi przez jeden fatalny błąd nigdy nie pokona Coca-Coli
  • i wiele więcej!
0 shares
Adrian Kołodziej od 8 lat pomaga małym i średnim firmom tworzyć rentowniejsze kampanie reklamowe. Na reklamę internetową wydał już 4 mln złotych. Teraz dzieli się swoimi odkryciami na blogu DirectResponse.pl
Previous Post

Jak zbudować listę adresową w 4 krokach?

Next Post

Jak zarabiać na reklamach na fb

  1. 29 marca 2018

    Świetna wiedza zarówno dla początkujących, jak również dla starych graczy, którzy nie wiedzą jeszcze co to jest generowanie leadów i budowanie bazy stałych klientów. Pozdr

  2. 29 marca 2018

    Jakaś awaria w komentarzach na stronie, źle widać, chyba błąd w kodzie jakiś mały się wkradł

Comments are closed.