Jak szybciej pisać oferty?

Nienawidzę pisać…

Nie lubię gapić się w monitor…

Wolę leżeć na plaży i delektować się słońcem.

Z drugiej strony umiejętność pisania dobrych ofert to najbardziej dochodowa umiejętność jaką znam.

Dlatego dam Ci 2 proste wskazówki, dzięki którym zaczniesz pisać lepsze oferty. Nie lekceważ ich. Ich odkrycie zajęło mi kilka lat.

Pierwszą rzeczą, która najbardziej hamuje pisanie oferty jest twój „wewnętrzny edytor”.

Piszesz, widzisz błędy i chcesz je poprawić. Nie tędy droga. Musisz wyzbyć się tego zachowania. Gdy piszesz ofertę, maile, albo artykuły….po prostu pisz. Tworzysz jedynie „szkic”. Nie poprawiaj, gdy piszesz. Taka droga prowadzi do klęski. Wiem co mówię.

Dopiero, gdy napiszesz ofertę …dopiero wtedy możesz ją edytować. Dopiero wtedy jest czas, aby skrócić zdanie, usunąć niespójność, czy poprawić błędy.

Nie napiszesz oferty na 20 stron, gdy w czasie pisania ją edytujesz.

Druga rada jest również cenna jak pierwsza.

Zacznij pisać ofertę od końca.

To ma ogromne znaczenie. Większość copywriterów pisze ofertę po kolei. Czyli zaczynają od nagłówka, potem body, a na końcu oferta i warunki. To najgorszy pomysł jaki możesz sobie zafundować.

Pisz od sekcji P.S. Następnie napisz gwarancję, opisz bonusy, czy warunki płatności.

Dlaczego taka kolejność jest ważna? Bo jak piszesz długą ofertę zazwyczaj koniec jest słaby. Tymczasem koniec powinien być jeszcze lepszy, niż początek. Ludzie są zainteresowanii i koniec oferty ma ich zachęcić do zakupu. Nie zrobisz tego jak koniec jest słaby.

Ale istnieje jeszcze jeden aspekt…

Jeśli nie jesteś copywriterem i nie piszesz każdego dnia będziesz gapił się tępo w monitor. Trudno się rozkręcić. Dlatego, gdy piszesz od końca potem łatwiej jest napisać początek. Bo prawie cała oferta jest już skonstruowana.

Sporo czasu zajęło mi odkrycie tych dwóch porad. Dlatego mam nadzieję, że je docenisz.

Chcesz nauczyć się pisać dobre oferty?

>>>Kliknij tutaj, a pokażę Ci jak stworzyć unikalną propozycję sprzedaży i napisać zabójczą ofertę<<<

Bądź pierwszy i zostaw swój komentarz. Nie bądź nieśmiały.

Dołącz do dyskusji

Możesz używać HTML tagów i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>